poniedziałek, 2 maja 2016

Rzadkie włosy u nasady

Witam. Po dłogiej nieobecnosci... chociaż duchowo ciągle przy blogu byłam:)
Jakis czas temu stwierdziłam ,że zaczne pić drożdże (1/3 kostki) oraz będe wcierać kozieradkę i brac revalid.
Pisałam juz o właściowościach kozieradki (unoszenie włosów u nasady)  i kiedy u mnie się uniosły okazało się ,ze są.. przerzedzone ;/oraz są zakola a jedno jest dośc duże:(.
Do tej pory nie wiem czy to stało się teraz ,czy wcześniej a teraz przypadkiem "odkryłam" to..
Poszlam do trychologa i pani polecila mi szampon z kawą Alpecin , który skrupulatnie używam i jestem zadowolona (pewnie niedlugo opiszę dokładniej)

czwartek, 31 marca 2016

Moje ulubione blogi włosowe!

Witam, chwilę nie pisałam gdyż skomplikowały sie sprawy włosowe... ale nie o tym. Przeczytałam u Anwen post o jej ulubionych blogach i zaczęłam myśleć jakie ja lubie...

piątek, 4 marca 2016

Wizyta u trychologa -co dalej?

WITAM!

Dziś byłam u trychologa po raz trzeci (drugi raz byłam we wrześniu i potem niestety ciagle nie miałam czasu/lenistwo)
(zdjęcie nie moje)

Co mnie skłoniło do pójścia?

Od kilku dni widze ,że włosy są przerzedzone;/ a dokładniej odkąd używam kozieradki (post o niej również będzie) jej działanie "uboczne" to uniesienie włosów u nasady i nie wygląda to fajnie gdyż widać skóre ,ponadto na skroniach z jednej strony są rzadsze .. generalnie jak dla mnie powód do zmartwień i rozmyslań oraz częstego czytania wujka google (nie polecam:P)

środa, 17 lutego 2016

Wieczór dla włosów#4 maseczka z jajkiem.

WITAM!

Ostatnio wpadło mi do rąk ostatnie jajko z lodówki.. i długo nie myśląc zrobiłam maseczke na włosy + olejowanie:)

Skład mojej maseczki:
-1 jajko
-oliwa z oliwek 
-troche odżywki Joanna Naturia- dla uzyskania kremowej konsystencji
 

środa, 10 lutego 2016

WIECZÓR DLA WŁOSÓW #3

Witam po długiej nieobecności spowodowanej brakiem neta! ale już jestem ;D
Dziś opisze moj wieczór dla włosów , który był jakos 3 tyg temu i zdecydowanie byl najlepszy w porównaniu z kolejnymi.

W komentarzach kilka dziewczyn zasugerowało, że moje zniszczone włosy będą wyglądały lepiej po regularnym olejowaniu ,cóż-miały rację:)
Z tym, że jednyny olej który "czyni cuda" to olej lniany.

Do mojego WdW  użyłam:

sobota, 9 stycznia 2016

Koktajle -na zdrowie!

Wpadłam na pomysł by pić codziennie rano koktajl (ewentulanie mus) z zielonych warzyw, które  pani trycholog zaleciła mi bym jadla.
Oczywiście po wgłębieniu się w temat dowiedziałam się ,iż tzw. zielone koktajle są bardzo popularne wśród gwiazd.. wiec nic nowego jednak nie odkryłam.
Polecam takie sniadania dla osób które :
z rana nie lubią jeść
śpieszą się,zyją w biegu
często nie mają kiedy dostarczać witamin
chcą zmienić diete na lepszą
potrzebują konkretnego zestawu witamin
odchudzają się
Oczywiście mimo oczywistych dobrych cech takich koktajlów wiadomo ,ze nie mozna zastąpić nimi innych posiłków. Taka szklanka zdrowia ma delikatnie pobudzić układ trawienny i dać dużo zdrowia. Jedna szklanka dziennie bedzie ok:)
moj pierwszy koktail wyszedl... hmm .. jak papka dla dzieci a to dlatego ,gdyz już teraz chciałam działać i wziełam jakieś zamrozone warzywa i dodałam banana i gruszke. Szału nie było ale o dziwo taki odważny zestaw składników nie smakował źle.

piątek, 8 stycznia 2016

Wieczór dla włosów-włosy cienkie i zniszczone/STYCZEŃ

Tym razem postawiłam na minimalizm ,ponieważ czekałam na nowe kosmetyki do włosów i poprostu nie miałam nic nowego:)
1)Włoski rozczesałam i umyłam szamponem Ziaja -lawendowy do włosów przetłuszczających się. W ogóle lubie różne szampony tej firmy -są wydajne, tanie i skuteczne.

2)Po umyciu nałożyłam maske Gliss Kur -Hair repair na jakieś 2 minuty , bardzo podoba mi się jej zapach i konsystencja.

3)Po spłukaniu poprzedniej odżywki nałozyłam maskę, która ostatnio jest bardzo popularna na blogach (moja mama kupiłą ją na jakiejś promocji ,więc to może wyjasniać te nagłe zaintersowanie;P) ale przyznam ,że jest bardzo fajna i włosy po niej są miękkie i wyglądaja na zdrowsze .Jest to Keratin firmy Kallos- trzymałam ją z pół godziny.

EFEKT?